خواب ها و رویاهای من

گاهی اتفاقات عجیبی رخ می دهد که هیچ توضیحی برای آن نیست. در این وبلاگ از این تجربه ها می نویسم و همچنین از رویاهایم.

گاهی اتفاقات عجیبی رخ می دهد که هیچ توضیحی برای آن نیست. در این وبلاگ از این تجربه ها می نویسم و همچنین از رویاهایم.

خواب مار

شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۶ ق.ظ

دیشب خواب دیدم پسرم با مار بازی می کرد. مار بزرگی بود و من نگران بودم هر لحظه او را نیش بزند. اما او با مار رفیق بود و راحت می توانست گردن مار را طوری بگیرد که او را نیش نزند.

 

مار در خواب اغلب دشمن خانگی است. چیزی شبیه دوست بد.

صبح که او را می رساندم به او گفتم مراقب رفقایش باشد و خوابم را برایش گفتم.

خوابها از بیداری جلوتر هستند و هشدارهای پیش از تحقق هستند.

البته خواب مار می تواند به معنای ثروت هم باشد. خصوصا این مار چاق و چله ای که با پسر من دوست شده بود و با یک گله گوسفند همراه بود. 

این خیلی جالب است که مار هم نماد ثروت است و هم نماد دشمن خانگی.

آیا به این دلیل است که ثروت هم اغلب نوعی دشمن خانگی است؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۴
کار در خانه

نظرات  (۱)

۰۴ آبان ۹۸ ، ۱۱:۵۳ مهران بیان

شاید تعبیرش این میشه که واکینگ ها بهتون حمله می کنند، آخه کدوم خواب حقیقت داشته که این دومیش باشه

پاسخ:
من به برخی خوابها اعتقاد بیشتری دارم تا به تجربه های هنگام بیداری 
هیچ دلیلی هم ندارم که شما را قانع کنم
اما یک تجربه هم دارم
ما اگر در روز خوب و درست و صادقانه زندگی نکنیم
شبها خواب خوب و درست و صادقانه نخواهیم دید.
اگر شما هم روزی از زندگی روزمره خسته شدید 
به فکر خوابهای خوب باشید که شروع خوبی هستند برای تجربه دنیایی که فوق العاده متفاوت و رازآمیز است 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی