خواب ها و رویاهای من

گاهی اتفاقات عجیبی رخ می دهد که هیچ توضیحی برای آن نیست. در این وبلاگ از این تجربه ها می نویسم و همچنین از رویاهایم.

گاهی اتفاقات عجیبی رخ می دهد که هیچ توضیحی برای آن نیست. در این وبلاگ از این تجربه ها می نویسم و همچنین از رویاهایم.

دل مادر

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۰۷ ب.ظ

مادرها از خیلی چیزها خبر دارند.

یک بار پولی پیش مادر بود که فکر کردم فراموش کرده است پس بدهد. 

پیش خودم یک نقشه کشیدم. گفتم رسیدم می گویم ماشین خراب است و پول همراهم نیست.

این نقشه فقط در ذهن من بود و کسی خبر نداشت.

وقتی رسیدم پول را به من داد و  گفت: خواب دیدم ماشین خراب بود و پول نداشتی درستش کنی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۳۰
کار در خانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی